Webinarium: Marketing patriotyczny i ekologiczny
02 cze 2020
Serdecznie zapraszamy na webinarium pt. „Marketing patriotyczny i ekologiczny.”
Jednym z wyraźnie dostrzegalnych obecnie trendów na rynku mody jest zwracanie przez konsumentów szczególnej uwagi na polskie pochodzenie produktu oraz jego ekologiczny charakter. Jak zgodnie z prawem wykorzystać ten nowy trend w oznaczaniu odzieży i obuwia? O tym będą mogli Państwo posłuchać 3 czerwca podczas webinarium, które poprowadzą, adw. Beata Matusiewicz-Kulig oraz r.pr. Dr Katarzyna Menszig-Wiese, LL.M.
W programie spotkania:
- Kiedy można oznaczyć odzież lub obuwie jako wyprodukowane w Polsce?
- Jak formułować komunikaty o pochodzeniu towaru, by nie popaść w niełaskę klientów?
- Co zrobić, gdy konkurent wprowadza konsumentów w błąd co do pochodzenia jego towarów?
- Czym są certyfikaty ekologicznego pochodzenia i kiedy można z nich skorzystać?
- Jak zgodnie z prawem prowadzić zielony marketing?
Rejestracja: https://lnkd.in/ei-DTch