Warsztaty: Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień
W dniach 23-24 czerwca 2016 r. w Warszawie odbędą się warsztaty „Usługi i Klient w działalności Centrum Usług Wspólnych – wdrażanie usprawnień”. Przedmiotem wydarzenia będą m. in.:
- Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) stosowane w procesach pomiaru stopnia satysfakcji Klienta,
- Ocena dojrzałości CUW jako punkt wyjścia do planowania usprawnień,
- Maksymalizacja korzyści z wdrożonych usprawnień w obszarze CUW,
- Skuteczne narzędzia wspierające obsługę Klientów CUW.
Centra Usług Wspólnych to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów na polskim rynku. To przedsięwzięcia odpowiedzialne za realizację i obsługę konkretnych zadań operacyjnych. Celem ich utworzenia jest zwiększenie wydajności i skuteczności prowadzonych działań, co pozwala w przyjazny dla firmy sposób zoptymalizować wydatki.
Wdrożenie CUW przynosi realne korzyści oraz ugruntowaną pozycję.
Drugiego dnia warsztatów dr Piotr Wasilewski wygłosi referat dotyczący umów o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (Service Level Agreement – SLA), a w szczególności uwarunkowań prawnych CUW, istotnych postanowień umów o świadczenie usług oraz zapisów SLA w perspektywie oczekiwań klientów.
Organizatorem wydarzenia jest MM Conferences.