Prawa własności intelektualnej w grach wideo i gamingu – ochrona, naruszenia, ryzyka

11 lip 2022

W programie:

  • Jakie prawa własności intelektualnej mogą być naruszone przez grę komputerową
    • Sfery naruszenia praw autorskich, znaków towarowych, prawa do wizerunku i innych praw w grach wideo, ze szczególnym uwzględnieniem problemu tytułowania gier.
    • Jakie elementy wcześniejszej twórczości i świata rzeczywistego mogą być wykorzystywane w grach bez ryzyka narażenia się na odpowiedzialność?
      Naśladownictwo gier komputerowych i jego kwalifikacja – case study.
    • Czy elementy gry komputerowej można chronić patentem?
    • Błędy w procesie tworzenia gry komputerowej tworzące ryzyka roszczeń osób trzecich.
    • Rodzaje roszczeń, które mogą być podniesione i zagrożenia z nimi związane.
  • Jak zabezpieczyć się przed występującymi ryzykami?
    • Dobre praktyki w zakresie zabezpieczenia praw do twórczości własnych pracowników, współpracowników, a także członków zarządu.
    • Dobre praktyki w procesie game developmentu.
    • Clearing praw własności intelektualnej.
    • Zabezpieczenia umowne – o czym należy pamiętać przy zawieraniu umów z uprawnionymi?
    • Możliwość korzystania z praw własności intelektualnej bez konieczności zawarcia umowy.
  • Case study.
odwiedź stronę
This site is registered on wpml.org as a development site.