Konferencja: RODO – marketing i sprzedaż w zgodzie z nowymi regulacjami
W dniu 1 marca 2018 r. w Warszawie odbędzie się Konferencja pt. „RODO – marketing i sprzedaż w zgodzie z nowymi regulacjami”.
Poprawna implementacja wdrożenia RODO stanowi wyzwanie dla firm i organizacji. Już dzisiaj należy pomyśleć o procesach, jakie powinny dotyczyć także działów marketingu i sprzedaży.
Podczas spotkania szczegółowo zostaną omówione m. in. tematy:
- zgód podmiotów danych jako podstawy działań marketingowych
- wdrożenia wytycznych RODO w zagranicznych firmach internetowych
- nowych zasad nadzoru nad przetwarzaniem danych osobowych przez wymiar sprawiedliwości
- marketingu własnego a marketingu cudzego
- profilowania dla celów marketingowych
- baz marketingowych które posiadamy – czy będą legalne po rozpoczęciu stosowania wytycznych RODO
Z przyjemnością informujemy, że na konferencji swoje prelekcje wygłoszą adw. Xawery Konarski („Zgody podmiotów danych jako podstawa działań marketingowych”) oraz adw. dr Grzegorz Sibiga („Marketing bezpośredni jako postać prawnie uzasadnionego interesu – RODO a obecny stan prawny”).
Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy objęła konferencję patronatem merytorycznym. Organizatorem wydarzenia jest Puls Biznesu.
Zapraszamy do udziału!