Webinarium: Marketing patriotyczny i ekologiczny

02 cze 2020

Serdecznie zapraszamy na webinarium pt. „Marketing patriotyczny i ekologiczny.”

Jednym z wyraźnie dostrzegalnych obecnie trendów na rynku mody jest zwracanie przez konsumentów szczególnej uwagi na polskie pochodzenie produktu oraz jego ekologiczny charakter. Jak zgodnie z prawem wykorzystać ten nowy trend w oznaczaniu odzieży i obuwia? O tym będą mogli Państwo posłuchać 3 czerwca podczas webinarium, które poprowadzą, adw. Beata Matusiewicz-Kulig oraz r.pr. Dr Katarzyna Menszig-Wiese, LL.M.

W programie spotkania:

  • Kiedy można oznaczyć odzież lub obuwie jako wyprodukowane w Polsce?
  • Jak formułować komunikaty o pochodzeniu towaru, by nie popaść w niełaskę klientów?
  • Co zrobić, gdy konkurent wprowadza konsumentów w błąd co do pochodzenia jego towarów?
  • Czym są certyfikaty ekologicznego pochodzenia i kiedy można z nich skorzystać?
  • Jak zgodnie z prawem prowadzić zielony marketing?

Rejestracja: https://lnkd.in/ei-DTch

This site is registered on wpml.org as a development site.