Konferencja: RODO w marketingu – pierwsze doświadczenia i interpretacje
W dniu 25 maja 2018 roku weszła w życie regulacja RODO, stanowiąca największą od lat trudność w implementacji i jednocześnie błędnych interpretacji. Marketing stanowi jeden z kluczowych obszarów, gdzie stykamy się z danymi osobowymi na szeroką skalę.
Podczas Konferencji pt. „RODO w marketingu – pierwsze doświadczenia i interpretacje” przedstawiony zostanie przebieg i efekt pierwszych postępowań kontrolnych, sankcje na gruncie RODO, pierwsze doświadczenia i interpretacje. Spotkanie odbędzie się w dniach 14-15 stycznia 2019 r. w Warszawie.
Pierwszego dnia Konferencji eksperci Kancelarii poprowadzą następujące wykłady:
- RODO w marketingu – największe kontrowersje w stosowaniu przepisów – adw. Xawery Konarski,
- Zautomatyzowane podejmowanie decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowanie – regulacje prawne – adw. dr hab. Jan Byrski,
- Realizacja żądań podmiotu danych w marketingowym przetwarzaniu danych – adw. dr Grzegorz Sibiga.
Organizatorem wydarzenia jest Puls Biznesu. Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy jest partnerem merytorycznym Konferencji.